Trykk

Vi etterstreber å tilby best mulig trykkemetode på dine bestilte artikler.
Dette betyr at vi sublimerer på hvite polyesterprodukter, og varmemonterer print på bomullsprodukter og fargede produkter. Ved ensfargede design bruker vi oftest ensfarget vinylfolie.

Printede motiver vil vi oftest legge en 2-3 mm hvit outline på for best holdbarhet. Ved sammenhengende motiver legger vi skjærelinje kant i kant med motivet. Det er det hvite på trykket som er limet på merket, så vi vil etterstrebe å lage merkene mest mulig sammenhengende. Altså minst mulig utskjæringer. Noen leverandører bruker silketrykk for å få “transparente” logoer, denne trykkemetoden føler vi er mindre holdbar.

På broderte og trykte varer er det dessverre ikke angrerett.

Brodering

Vi tar forbehold om at designeren kan være noe missvisende i forhold til priser på broderte artikler. Vi forbeholder oss retten til å heve samtlige kjøp dersom kalkulasjonen i designeren ikke stemmer overens med være veiledende priser.

Vi bruker madeira polyestertråd ved brodering.

På broderte og trykte varer er det dessverre ikke angrerett.

Angrerett og heving av kjøp

Du har 14 dagers angrefrist fra den dagen du har mottatt varen.
Varen skal være i samme stand som når du fikk den.
Dersom du opplever noe som ikke er som det skal ønsker vi å hjelpe deg snarest.
Kontakt oss på e-post nevnt nederst på siden.

Vi tar forbehold om lagerstatus, samt feil på hjemmesiden. Vi vil heve kjøp hvor produkter er utsolgt over en lengre periode eller ved feil på hjemmesiden.

På broderte og trykte varer er det dessverre ikke angrerett.

Det er ikke tillatt å bytte gratisprodukter eller bonusprodukter.
Hvis disse returneres vil du ikke motta noen form for kompensasjon.

Alle returer skal sendes til:
Main Profil AS
Otto Wengs Veg 3
2212 Kongsvinger

Retur av varer

Dersom 14 dager har gått siden kjøpet, kan vi dessverre ikke tilby deg refusjon eller bytte av varen.
For å være kvalifisert for en retur, må varen være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.

Noen ikke-returnerbare elementer:
Gavekort
Nedlastbare programvareprodukter
Noen helse og personlig pleie produkter

For å heve kjøpte/godta returen krever vi en kvittering eller et kjøpsbevis.
Vennligst ikke send kjøpet tilbake til produsenten.

Send en e-post til postadressen nevn nederst på siden for å registrere retur av en vare.

Refusjon/tilbakebetaling

Refusjoner
Når varen er mottatt og inspisert, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt din returnerte produkt. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av tilbakebetalingen.
Hvis returen blir godkjent vil vi gjennomføre en tilbakebetalingen. Vi setter da tilbake pengene på kredittkortet du brukte til kjøpet, senest innen 30 dager.

Sene eller manglende refusjoner
Hvis du ikke har mottatt en tilbakebetaling ennå, sjekk først bankkontoen igjen.
Ta så kontakt med kredittkortselskapet/banken din, det kan ta litt tid før tilbakebetalingen blir bokført av banken.
Hvis du har gjort alt dette og du fortsatt ikke har mottatt tilbakebetalingen din, kan du kontakte oss på post nevnt nederst på siden.

Produkter på salg
Bare vanlig prisede produkter kan bli refundert, dessverre vil produkter på salg ikke bli refundert.

Frakt og info ved retur

For å returnere produkter, send pakken til:

Main Profil AS
Otto Wengs Veg 3
2212 Kongsvinger

Du er selv ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnadene for retur varen. Fraktkostnader vil ikke bli refundert. Hvis du mottar en refusjon, vil kostnadene for frakt bli trukket fra tilbakebetalingen.

Leveringstid av varer kan variere avhengig av hvor du bor.

Hvis du skal sende en varer til oss, bør du vurdere å bruke en sporbar leveringstjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta din returnert vare.